تکین هاست

وبلاگ رسمی شرکت تکین هاست

تکین هاست

وبلاگ رسمی شرکت تکین هاست

وبلاگ رسمی شرکت تکین هاست

پیوندها
  • ۰
  • ۰

 

مزایای سرور مجازی (VPS) نسبت به میزبانی وب اشتراکی

مزایای وی پی اس ,سرور مجازی(VPS)نسبت به میزبانی وب اشتراکی

وی پی اس, سرور مجازی ,VPS یکی از انواع سرویس میزبانی وب می باشد و یک سرور واحد را به چند قسمت تقسیم می کند و هر قسمت حکم یک سرور مجازی ,وی پی اس جداگانه را دارد و همانند یک سرور اختصاصی عمل می کند و اگربخواهیم دقیق تر بگوئیم در واقع ترکیبی از سرور اختصاصی و سرور اشتراکی میباشد اما سرور مجازی دارای ویژگی های بسیاری خوبی میباشد که جایگزین مناسبی برای سرور های اشتراکی و اختصاصی که قیمت مناسب این مدل سرور از مهم ترین ویژگی های این نوع سرور می باشد و در ادامه مزایای بارز تر سرور مجازی عنوان می شود.

مزایای سرور مجازی به میزبانی وب اشتراکی:

  • پیکربندی سرور و نصب برنامه های درخواستی و یا اعمال هر گونه تغییر در سرور مجازی تنها با در اختیار داشتن دسترسی root یا administrator امکان پذیر میباشد در حالی که در سرور اشتراکی امکان انجام چنین کاری مقدور نمیباشد.
  • همان طور که در بالا و مطالب قبلی گفته شد، فایل های سیستم شما در سرور مجازی دارای بخش مختص به خود می باشید و کاملا مجزا از دیگر مشتریان بوده و همین امر منجر به افزایش امنیت سیستم شما خواهد شد.

  • هر بخش ایجاد شده در سرور مجازی دارای ویژگی های سخت افزای مجزایی می باشد و پایین بودن ویژگی های سخت افزاری دیگر بخش ها برروی سرور مجازی شما تاثیری نمی گذارد.

در سرور اشتراکی افزایش میزان ترافیک سایت با افزایش میزان هزینه سرور رابطه مستقیم دارد و تمام شدن پهنای باند و افزایش هزینه های کابوس مدیرانی میباشد که سیستم خود را برروی سرور اشتراکی قرار داده اند اما در مقابل سرور مجازی دارای پهنای بالا بسیار بالایی بوده و مدیران که دارای وب سایت های پر بازدید می باشند و یا به دنبال داشتی وب سایتی با چنین ویژگی میباشند، بدون هیچ گونه نگرانی به افزایش میزان ترافیک سایت خود بپردازند چرا که در سرور های مجازی مقداری حافظه در مواقع مورد نیاز و یا زمان هایی که غیر قابل پیش بینی میباشد در نظر گرفته می شود و به راحتی زمان هایی که سایت دارای ترافیک بسیار بالا می باشد بدون هیچ گونه نگرانی به کار خود ادامه می دهد.

مزایای وی پی اس ,مزایای سرور مجازی(VPS)نسبت به میزبانی وب اشتراکی

سرور مجازی نسبت به هاستینگ اشتراکی آزادی و امکانات بیشتری در اختیار کاربران قرار می دهد. در سرور مجازی هر اکانت تعریف شده سرور ٬  سیستم عامل مخصوص به خود را دارد و کاربران می توانند بدون اثر گذاشتن بر یکدیگر با سرور مجازی خود کار کنند.

اگر شما از آن دست از صاحبان وب هستید که بدنبال گسترش فعالیت و محصولات و خدمات خود میباشد و در کنار آن امنیت داده و سرعت لود صفحات برایتان بسیار مهم می باشد سرور مجازی برای شما انتخاب بسیار مناسبی می باشد چرا که با توجه به تفاوت هزینه بین هاست اشتراکی و سرور مجازی(وی پی اس) ولی مزایای بیشتری از VPS دریافت خواهید کرد.

  • ۹۶/۰۶/۰۲
  • Sajjad Rezaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی