تکین هاست

وبلاگ رسمی شرکت تکین هاست

تکین هاست

وبلاگ رسمی شرکت تکین هاست

وبلاگ رسمی شرکت تکین هاست

پیوندها
  • ۰
  • ۰

برق اضطراری (UPS)
تعریف - منظور از منبع تغذیه بدون وقفه (UPS) چیست؟
یک منبع تغذیه اضطراری (UPS) تقریبا لحظه ای قدرت را فراهم می کند که منبع اصلی منبع برق نتواند، و یا زمان برای بازگشت قدرت یا برای کاربر به طور معمول با تعطیل کردن برنامه های سیستم عامل کامپیوتر و استفاده از سیستم عامل سیستم را خاموش کن

کاربر به مدت 5 تا 15 دقیقه برای خاموش کردن یک سیستم به طور معمول یا آوردن منبع برق کمکی آنلاین برای بازگرداندن منبع تغذیه. علاوه بر این، اکثر سیستم های یو پی اس نیز برای کاهش جریان الکتریکی منبع ولتاژ، ستون های ولتاژ، بی ثباتی فرکانس، تداخل صدا یا اعوجاج هارمونیک از شکل موج ایده آل سینوسیال کار می کنند.

Techopedia توضیح می دهد که برق اضطراری (UPS)
یک یو پی اس توسط نوع تجهیزات محدود نمی شود و قدرت بی وقفه را به کامپیوترها، مراکز داده یا سایر تجهیزات الکتریکی متصل می کند که در طول یک نارسایی برق غیر منتظره.

واحد UPS بسته به اندازه تجهیزات محافظت شده متفاوت است که می تواند از یک کامپیوتر به تمام مراکز داده، ساختمان ها یا شهرها فاصله بگیرد. وقتی که نوسانات و یا وقفه های برق طبیعی را حس می کنید، یو پی اس به طور اتوماتیک سیستم های پشتیبان را فعال می کند تا اطمینان حاصل شود که داده ها از بین رفته اند. بسیاری از فن آوری ها برای افزایش اثربخشی سیستم های UPS مدرن، از جمله موارد زیر استفاده می شود:

آفلاین / آماده به کار: با استفاده از یک خروجی اینورتر DC / AC، که معمولا بیش از 25 میلی ثانیه نیست، قدرت الکتریسیته را خاموش می کند.
Line-Interactive: با استفاده از یک ترانسفورماتور ولتاژ متغیر ولتاژ متغیر ولتاژ خروجی ترانسفورماتور، با استفاده از یک ترانسفورماتور ولتاژ متغیر ولتاژ متغیر ولتاژ خروجی ترانسفورماتور، ظرفیت 5 تا 30 دقیقه و چندین ساعت را با گسترش تقویت می کند.
دو تبدیل آنلاین: این شبیه به تعاملی خطی است، به جز اینکه یک یک ردیف مستقیم به طور مستقیم یک مبدل DC / AC را هدایت می کند، حتی زمانی که آن را با جریان الکتریکی معمولی متصل می کند. این معمولا یک گزینه با هزینه بالا است.
یو پی اس ها ممکن است وضعیت خود را (شارژ باتری و آمادگی برای انجام) نظارت کنند و کمبود یا مسائل مربوط به کامپیوتر محافظت شده را از طریق یک پورت سریال، اترنت یا اتصال USB گزارش دهند.

  • ۹۷/۰۷/۱۰
  • Sajjad Rezaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی