تکین هاست

وبلاگ رسمی شرکت تکین هاست

تکین هاست

وبلاگ رسمی شرکت تکین هاست

وبلاگ رسمی شرکت تکین هاست

پیوندها
  • ۰
  • ۰

8 ویژگی جدید UPS های آینده

سیستم های برق اضطراری (UPS) مانند دیگر محصولات مربوط به فناوری اطلاعات، به طور مرتب پیشرفت و پیشرفت می کنند. این بدان معنی است که UPS شما می توانید امروز خرید کنید، احتمالا کاملا متفاوت از خرید شما، مثلا 5 سال پیش. با توجه به این موضوع، فکر کردم که من این لیست را از آنچه در یو پی اس دنبال می کنم قرار داده ام تا اطمینان حاصل کنم که از هیچ کدام از آخرین ویژگی هایی که می تواند زمان و پول شما را صرفه جویی کند، از دست نرفته است.

1. فشرده همانطور که سرورها اساسا در اندازه کاهش یافته اند، سرورهای تیغه ای از فضائی که پیشینیانشان انجام داده اند، UPS ها نیز فشرده تر می شوند. هنگامی که شما در نظر می گیرید که چگونه املاک واقعی مرکز داده ها است، این چیز خوبی است.

2. کارآمد به طور مشابه، سیستم های یو پی اس امروز بسیار کارآمدتر از مدل های حتی چند سال پیش هستند. در واقع، سیستم های UPS به تازگی به لیست محصولاتی که می توانند مهر و موم Energy Star واجد شرایط باشند، اضافه شده اند، بنابراین ما شروع به دیدن یو پی اس هایی که دارای این نام هستند. (همانطور که در پست قبلی ذکر شد، Schneider Electric اولین سازنده برای دریافت نام Star Energy برای اعضای خانواده Back-UPS و Smart-UPS بود و این فهرست رشد می کند.)

3. قابل گسترش Schneider Electric بر ایده معماری مدولار است که شما را قادر می سازد تا مرکز داده خود را به عنوان الزامات دیکته کند، و اطمینان حاصل کنید که همیشه "اندازه مناسب" است. ما معتقدیم همان نظریه باید به سیستم های UPS اعمال شود. شما باید بتوانید با یک یو پی اس که مطابق با نیازهای شما است امروز شروع کنید، مطمئن باشید که می توانید با اضافه کردن بارهای IT خود، مدول های آن را در طول زمان اضافه کنید. برای مثال، جدید GalaxyVM UPS جدید می تواند از 180kVA تا 900kVA در یک پیکربندی N + 1 رشد کند.

4. قابل مدیریت مدیران فناوری اطلاعات و امکانات بیشتر می توانند به طور مرتب نظارت و کنترل انواع دستگاه ها و سیستم ها را بهتر کنند. بنابراین برای یک یو پی اس نگاه کنید که می تواند با مدیریت زیرساخت مرکز داده (DCIM) و / یا سیستم مدیریت ساختمان (BMS) شما ادغام شود. در اینجا GalaxyVM دوباره با این لایحه سازگار است، زیرا آن را به طور یکپارچه با نرم افزار Schneider Electric StruxureWare DCIM ادغام می کند.

5. پیکربندی انعطاف پذیر یک سیستم UPS باید از لحاظ جایی که می توان آن را نصب کرد، انعطاف پذیر باشد، به صاحبان داده های مرکز برخی از گزینه ها را می دهد. یکی از ویژگیهای ساده این است که آیا کابلها میتوانند از کابینت UPS از بالا و پایین وارد شوند. یو پی اس همچنین باید اجازه دسترسی کامل داشته باشد تا بتوان آن را در مقابل یک دیوار نصب کرد یا به پشت با سایر یو پی اس ها نصب کرد.

6. ذخیره انرژی انعطاف پذیر انعطاف پذیری نیز باید به نحو UPS ذخیره انرژی خود را گسترش دهد. یک واحد که از یک باتری VRLA در کابینت یا قفسه استفاده می کند، سلول های مرطوب، باتری مدولار و مارشال های DC اجازه می دهد یک راه حل متناسب با نیازهای خاص یک مرکز داده.

7. سبک وزن. همانطور که فشرده تر می شوند، یو پی اس ها نیز باید وزن خود را از دست بدهند. GalaxyVM، به عنوان مثال، بر روی یک پلت فرم بدون ترانسفورماتور ساخته شده است که در مقایسه با یو پی اس های مبتنی بر ترانسفورماتور بسیار سبک وزن دارد. این باعث می شود که آنها برای نصب هر دو مرکز داده طبقه بالا یا در ساختمان های چند سطح مناسب باشند.

8. ساخته شده در خود تست. هنگام نصب یک سیستم یو پی اس، معمولا آن را آزمایش کنید تا اطمینان حاصل شود که به عنوان انتظار می رود. به طور معمول، مشتریان یک بانک بار را اجاره می کنند تا تقاضای بار IT را که برای آزمون مورد نیاز است تقسیم کند. اما برخی از یو پی اس ها، از جمله GalaxyVM، دارای یک ویژگی تست خودی هستند که در حین انجام آزمون همه اجزای مهم، نیاز به یک بار بار را برطرف می کند. این ویژگی موجب صرفه جویی در وقت و پول در طول فرآیند راه اندازی یو پی اس می شود.

اگر مدت زمان زیادی بوده است زیرا شما در مورد سیستم های UPS خود دقت کرده اید، شاید وقت آن رسیده تا آنها را بررسی کنید و ببینید آیا امکان ارتقاء به مدل جدید وجود دارد یا خیر. با تمام ویژگی های صرفه جویی در انرژی که همراه با راندمان عملیاتی ارائه می شود، در بلند مدت می توانید پول صرفه جویی کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد GalaxyVM، صفحه محصول و این ویدیو آموزشی را بررسی کنید. (به عنوان یکی دیگر، GalaxyVM اولین یو پی اس است که تنها تحت نام Schneider Electric نامگذاری شده است، در مقایسه با APC توسط Schneider Electric. اکنون که حدود 7 سال از ادغام APC و Schneider Electric حذف شده است، به نظر می رسد زمان آن است.)

  • ۹۷/۰۷/۱۰
  • Sajjad Rezaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی