تکین هاست

وبلاگ رسمی شرکت تکین هاست

تکین هاست

وبلاگ رسمی شرکت تکین هاست

وبلاگ رسمی شرکت تکین هاست

پیوندها
  • ۰
  • ۰

هارد دیسک های Western Digital سری Red (قرمز)

 

سری قرمز (RED) هارد دیسک های اینترنال وسترن دیجیتال که از کیفیت و پایداری بسیار بالایی برخوردار بوده و جهت استفاده در Datacenter ها طراحی شدند، در اواسط سال 2012 توسط این کمپانی بزرگ معرفی گردید. لازم به ذکر است این سری از هارد دیسک ها، قابلیت سازگاری کامل با انواع Raid را دارا می باشند. شرکت Western Digital سری قرمز هارد دیسک های خود را برای استفاده در ذخیره سازهای تحت شبکه یا همان NAS ها و همچنین جهت ذخیره سازی اطلاعات در شبکه های خانگی و یا اداری کوچک و یا برای ذخیره اطلاعات حساس و به کارگیری درایو برای پیکربندی Raid طراحی و تولید کرده است. هارد دیسک های داخلی سری RED برای استفاده در مکان هایی که اطلاعات بسیار مهم و زیادی را در شبکه و یا در حالت پیکربندی Raid جابه جا می کنند، ایده آل هستند زیرا هارد دیسک های این سری، نسبت به هارد دیسک های معمولی، خطر از دست دادن داده ها در هنگامی که درون یک NAS قرار دارند و یا در پیکربندی Raid استفاده می شوند را نداشته و ضریب اطمینان بیشتری را برای مشتری فراهم می آورد.

blue-hdd

هارد دیسک های وسترن دیجیتال از رابط بسیار سریع SATA III با سرعت 6 گیگابایت بر ثانیه و حافظه کش 64 مگابایت و در حال حاضر در شش ظرفیت 1، 2، 3، 4، 5 و 6 ترابایت تولید و به بازار عرضه شده اند. در گذشته دو ظرفیت 750 گیگابایت و 1 ترابابیت نیز برای سری قرمز وجود داشت که با حافظه کش 16 مگابایت تولید می شد. هارد دیسک های سری RED ازسری Green قوی تر و سریع تر هستند ولی مانند سری گرین دارای مصرف پایین انرژی می باشند و از 35 درصد عمر بیشتر نسبت به هارد دیسک های دیگر برخوردار هستند. از دیگر ویژگی های هارد دیسک های سری قرمز میتوان به وجود فناوری IntelliPower برای کاهش توان مصرفی و افزایش کارایی و پایداری هارد دیسک، بهره بری از فناوری NASware برای سازگاری هرچه بیشتر با ذخیره سازهای تحت شبکه به منظور استفاده در شبکه های کوچک اداری و خانگی و مقاوم بودن در برابر لرزش و تکان های مکرر و عملکرد یکنواخت در حالت های مختلف اشاره کرد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی